Tuinclub "De Tuinkrans"

Afdeling Veendam e.o. heeft sinds juni 2006 een tuinclub, namelijk "De Tuinkrans".

Het is een gezellige club van leden die allen van tuinieren houden, tuin ideeën en planten/stekken of zaden uitwisselen, maar ook met elkaar op stap gaan om tuinen te bekijken.

De Tuinkrans maakt uitstapjes naar diverse tuinen gedurende het zomerseizoen. Soms een middag, soms een avond maar ook op een zaterdag kan dat zijn. Het programma wordt gemaakt door leden van de Tuinkrans.

Zoveel mogelijk wordt geprobeerd om weer nieuwe ideeën te realiseren in het bezoeken van tuinen, maar ook onderling worden extra contacten onderhouden en ook veel kennis wordt gedeeld. En niet het minst belangrijk, het is een gezellig club.

De Tuinkrans leden krijgen het programma per mail met de beschrijving en mooie foto's van de te bezoeken tuinen gedurende het zomerseizoen (van april tot en met september). Het zal ongetwijfeld leerzaam en gezellig zijn.