Lid worden?

Voorjaarsactie, vanaf nu t/m 19 mei

Ook al zijn er nog weinig activiteiten mogelijk, toch wordt ook dit jaar een speciale voorjaarsactie beschikbaar gesteld.

Nieuwe leden die zich via een afdeling aanmelden hebben namelijk een voordeel boven nieuwe leden die via de landelijke website binnenkomen: via de afdeling krijgen zij een cadeau EN korting, en via www.groei.nl moeten zij kiezen tussen het cadeau OF de korting.

Het geschenk bij de Voorjaarsactie 2021 is de Felco 14 snoeischaar, een mooie schaar die ook geschikt is voor mensen met een wat kleinere hand. Deze is in 2019 ook al een poos aangeboden en dat was succesvol.

Wat houdt de actie in?

Nieuwe leden ontvangen het maart-, april- of mei-nummer gratis van de afdeling, of het wordt nagezonden als jullie niet de mogelijkheid hebben om het tijdschrift zelf te geven.

Zij ontvangen tevens gratis de Felco 14 snoeischaar ter waarde van € 52,-. Deze wordt altijd nagezonden.

Voor de rest van het jaar 2021 betalen zij nog:

• met het maartnummer (actie t/m 17 maart, betalen vanaf april): € 43,95 in plaats van € 59,-; een korting van ruim € 15,-
  • met het aprilnummer (18 maart t/m 21 april, betalen vanaf mei): € 38,95 in plaats van € 52,-; een korting van ruim € 13,-
  • met het meinummer (22 april t/m 19 mei, betalen vanaf juni): € 32,95 in plaats van € 44,-; een korting van ruim € 11,-

Groei & Bloei is het grootste tuintijdschrift en de leukste groenvereniging van Nederland.
Neem een abonnement en je bent meteen lid van onze vereniging met cursussen, workshops en tuinexcursies.
Groei & Bloei is ook een vereniging met groene activiteiten

Voordelig & gemakkelijk

• 10 x per jaar valt Groei & Bloei in de bus
  • Voor leden is Groei & Bloei voordeliger