Veendam

Gardenista 2020

Festival Gardenista een jaar uitgesteld.

Het Gardenista-team heeft, in overleg met het Landelijk Bestuur, besloten om het groene festival dat van 13 t/m 17 mei 2020 zou plaatsvinden op de historische buitenplaats Den Alerdinck niet door te laten gaan.
Vanwege de ontwikkelingen rondom het coronavirus COVID-19 kunnen we niet anders dan het evenement uitstellen naar volgend jaar.

Inmiddels is het nieuws doorgegeven aan de betrokken instanties, de vele vrijwilligers, de deelnemers aan de wedstrijden en de kwekers en andere standhouders. Het is natuurlijk een enorme teleurstelling voor iedereen die zich heeft ingezet voor deze editie, maar na even flink slikken zal de energie worden gericht op het komende jaar.

De datum daarvoor is al bekend: de eerstvolgende editie van Gardenista staat gepland voor 26 t/m 30 mei 2021.

Zie voor meer informatie www.gardenista.nl. Voor vragen kan je ook mailen naar info(at)gardenista.nl.

26 tot en met 30 mei 2021
Havezate Den Alerdinck