bekijk online

Nieuwsflits 19 augustus 2020.

Zoals u weet hebben wij tot nu toe alle activiteiten noodgedwongen moeten afzeggen. Geen lezingen, geen bloemschikken, geen mooie opening van het Opentuinenestafette seizoen, geen open tuinen in Veendam en omstreken, geen dagtocht, geen fietstocht. Dat ligt nu achter ons maar hoe nu verder?

Het is nu half augustus en zoals u weet zijn er een aantal mensen, zowel personeelsleden als bewoners,  binnen het A.G.Wildervanckhuis besmet geraakt met het Corona-virus. Er is dus nog geen zicht op het moment dat wij als vereniging weer toegang zullen krijgen tot deze locatie waar wij altijd onze ledenavonden houden.

Mocht er verandering in deze situatie komen dan moeten wij ons afvragen of het te realiseren is om ledenavonden te houden onder de volgende voorwaarden:

- er zal een beperkt aantal mensen worden toegelaten
- iedereen moet tot uiterlijk een week van tevoren reserveren, wie niet gereserveerd heeft zal niet  worden toegelaten                               - iedereen zit op 1,5 meter afstand, behalve leden van één gezin
- er worden geen handen geschud
- de pauze komt wellicht te vervallen om onnodig heen en weer lopen te voorkomen

Vanwege het feit dat van de groep vaste bezoekers van de ledenavonden en van het bestuur het merendeel tot de risicogroep behoort en inmiddels ook in onze provincie het aantal besmettingen begint op te lopen vragen wij ons af of het wellicht verstandiger is om ook de laatste drie ledenavonden van dit jaar af te zeggen. Het is een dilemma, aan de ene kant willen wij graag een programma bieden aan onze leden maar aan de andere kant vinden wij uw en onze gezondheid ook erg belangrijk. Wij komen binnenkort als bestuur bij elkaar en zullen dan een beslissing nemen.

U hoort via de nieuwsbrief welke beslissing wij hebben genomen.

Wij horen graag van u wat u als lid van onze afdeling graag zou willen met betrekking tot de ledenavonden. Mocht u willen reageren op deze nieuwsflits dan kunt u dat doen bij onze secretaris Bea Boelens.